كفسابي زعفراني كفسابي زعفراني .

كفسابي زعفراني

قيمت كفسابي موزاييك

 

موزاييك يا پاره چيني ، به يكي از زير مجموعه هاي صنايع دستي اتلاق مي شود كه در آن ، فرد موزائيك كار با چينش سنگ هايي از جنس گوناگون ، رنگ هاي مختلف و اندازه هاي متفاوت ، دست به پديد آوردن تصويري قابل شناسايي مي زند . موزاييك كاري كه با موادي از جنس سفال ( كاشي ) ، شيشه ، چوب و … نيز انجام مي پذيرد ، در ايران بيش از 10 قرن عمر دارد ؛ هنوز هم مساجد و معابدي در ايران از دوره پيدايش اين پديده يافت مي شود كه بواسطه هنر موزائيك كاري ، هنرمندان آن دوره دست به كتابت آيات قرآن ، اشعار عرفاني و خلق طرح هاي بي بديلي زده اند . از منظري ديگر ، در شرايط كنوني با شنيدن نام موزاييك ، به ياد سنگ هاي مرسوم مربعي شكل 30×30 ميافتيم كه براي فرش كردن پياده روها ، سطح داخلي منازل و حياط آن و … مورد استفاده قرار مي گرد . اين نوع موزاييك كه از خانواده بتن ها مي باشد ، از موادي نظير سيمان ، ماسه ، سنگ دانه ، ريگ و خرده شيشه هاي تزئيني ، آب و … تحت دما و فشار زياد ساخته مي شوند . هريك از اين نوع موزاييك ها با داشتن ابعاد ، طرح ها ، ويژگي ها ، روش هاي ساخت و كاربردهاي متفاوت خود ، در مكاني مخصوص كاربرد داشته و نصب مي شوند اما گاهي تغيير شرايط ممكن است به اعمال تغييراتي روي آن ها منتج شود . بطور مثال شخصي براي بازسازي منزل خود تمايل دارد تا سطح اتاق ها را پاركت كرده و يا با كفپوش بپوشاند . شايد كندن تمامي موزاييك هاي كف ، زير سازي مجدد و پس از آن اعمال تغييرات عملي مقرون به صرفه نباشد ، لذا بهترين چسباندن مواد مورد نظر بر روي همين موزاييك ها مي باشد . اما مشكلي كه وجود دارد وجود فضاهاي خالي ميان موزاييك ها ، عدم همسطحي آن ها در مرزها و وجود برآمدگي و فرورفتگي در ميانه هاي آن هاست . براي رفع اين مشكل ، آسان ترين و اقتصادي ترين روش اعمال كفسابي مي باشد . كفسابي موزاييك سبب مي شود تا فواصل خالي بين موزاييك ها ( كه در صورت عدم پر شدن و پوشانيده شدن توسط پاركت و يا سراميك ، محل مناسبي براي رشد باكتري ها مي شود ) پر گشته و ناهمواري هايي كه بدون ابزار از بين رفتني نبودند ، زدوده شوند . پس از اين مراحل كه معمولا با سنگ سيناكس  انجام مي پذيرد ، سطح مورد نظر آماده پذيرايي از روكش جديد خود مي باشد . از عوامل موثر در قيمت كفسابي موزاييك ، استفاده از دستگاه كفساب تك فاز و يا 3 فاز مي باشد ؛ در كنار اين عامل خود موزاييك ها نيز داراي انواع مختلفي از قبيل موزاييك سيماني ، سنگ دار ، شياردار ، شسته و پلاكي مي باشد كه با توجه به يك و دو تكه بودن آن ها ، ميزان سختي آن ها متفاوت مي باشد ، اين عامل سبب مي شود تا ميزان كار روي آن ها تفاوت داشته و هركدام قيمتي خاص خود بطلبند . متراژ محيط  كفسابي نيز رابطه مستقيمي با قيمت آن دارد ، اما ناگفته نماند كه مساحت زياد ، اخذ تخفيف و سرشكني قيمت را در بر دارد ، لذا در متراژ زياد ، قيمت تمام شده  كفسابي هر متر مربع ، از حالت مشابه در متراژ كمتر ، ارزان تر مي شود .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۴:۲۰ توسط:ادمين موضوع:

خدمات كفسابي در تهران

 

يكي از مهمترين ويژگي هاي جوامع امروزي ، سرعت زياد زندگي مي باشد . منظور از سرعت زياد زندگي ، سرعت بالاي تبادل اطلاعات ، حمل و نقل ، خوردن و آشاميدن و ساير مسائل روزمره مي باشد كه مجال آسوده زيستن را از آدميان ربوده است . اين تعجيل و شتاب در كلانشهرها نيز بيش از ساير نقاط خودنمايي كرده شهروندان اين نواحي خود را در تنگناي بيشتري قرار مي دهد . يكي از ديگر عواملي كه نسبت به دهه هاي قبل سرعت زيادي به خود گرفته است ، بحث مهاجرت به شهر هاي بزرگ ( مانند تهران ) و نياز به افزايش سرعت ساخت و ساز و گسترش اين شهر مي باشد . همانطور كه مشاهده مي شود ، تمامي عوامل فوق دست در دست هم داده و سبب پديدار شدن ساختمان هاي بيشماري در سطح اين شهر گشته اند . از سوي ديگر ، در مواردي نيز كه عدم امكان يا تمايل ساخت سازه اي جديد وجود دارد ، به روز رساني و تقويت بناهاي قديمي ، امري اجتناب ناپذير مي باشد ، بطوريكه در برخي مناطق ، اعطاي وام هاي بلاعوض نوسازي امري غير طبيعي نمي باشد . تمامي موارد گفته شده براي رسيدن به هدفشان ، نيازمند صرف هزينه ، خريد مواد اوليه ، استخدام كارگر و عقد قرارداد با پيمانكاراني هستند تا به انجام اين كار مشغول شوند  اما همواره كمبود بودجه و امكانات از دغدغه هاي جداناشدنيست ، در نتيجه يافتن اقتصادي ترين راه ، گام بزرگي رو به جلو مي باشد . در مسير اين ساخت و ساز و ترميم ، يكي از موارد حائز اهميت توجه به نماي داخلي و خارجي ساختمان مي باشد و در شهري مانند تهران كه داراي هزاران كوي و برزن ملون است ، داشتن ساختماني با ظاهر آراسته و استاندارد ، در جايگاه خود موهبتي محسوب مي شود . يكي از راه هاي رسيدن به اين موهبت ، استفاده از كفسابي ، سنگسابي و نماشويي مي باشد . در مورد ماهيت كفسابي ، فوايد شاخه هاي آن به صورت كامل صحبت كرده ايم ، ولي با اين وجود توضيح روش هاي مختلف آن خالي از لطف نمي باشد . يكي از روش هاي مرسوم كفسابي ، كفسابي با فرچه سيمي مي باشد . مي دانيم كه يكي از دلايل عدم كثيفي و فرسايش زود هنگام سطوح صيقلي ، بازتاب گرد و غبار ، كثيفي و ساير آلاينده ها ( بجاي جذب آن ها ) بواسطه صافي بي اندازه خود مي باشد . در اين روش كه سطوح با فرچه ساب خورده و تميز مي شود ، به دليل عدم رسيدن به سطح اعلاي همواري خود و وجود موارد ذكر شده ، پس از مدتي به حالت اوليه خود باز مي گردد . در كفسابي كامل ، علاوه بر ساب چند باره سطوح ، تزريق مواد براق كننده به سطح عاملي براي كسب شفافيت در آن مي شود . برخي از سنگ ها در دل خود ، داراي حفره ها و حباب هاي فراواني مي باشند كه با رفع آن ها ، حفره ديگري در جاي ديگري ظاهر مي گردد و هيچ نقطه پاياني براي اين اتفاق وجود ندارد لذا سنگساب مجرب ، در روش كفسابي با رزين ، با ريختن اين ماده روي سطح ، پس از خشك شدن آن اقدام به ساب زدن كرده و مانند روش كفسابي كامل ، به كار خود ادامه مي دهد . در ساير حالات كفسابي ، اعم از كفسابي موزاييك يا پاركت كه طرفداران خود را در تهران دارد ، با تعويض لقمه ها ، دور موتور ، ميزان آب خنك كننده و زمان ساب يك محدوده به حصول خروجي مورد نظر پرداخته مي شود .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۳:۴۹ توسط:ادمين موضوع:

كفسابي ساختمان

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه قصد خريد كالا و يا بهره مندي از يك خدمت را داشته ايد و پس از تجسس و قياس فراوان ، باز هم تصميم درست را نگرفته ايد . به عنوان مثال قصد خريد تلوزيون را داشته ايد و علاوه بر جستجوي فراوان در سايت هاي اينترنتي ، صحبت با كارشناسان و فروشندگان مختلف ، تست كيفيت صدا و تصوير تلوزيون هاي مختلف و مقايسه مدل ها و برند هاي مختلف با يكديگر ، باز هم از خريد خود ناراضي بوده و انتخاب اصلح را نداشته ايد . شايد دليل اين نارضايتي عدم شناخت صحيح نيازمندي هايتان بوده است ، شايد هم كاربرد صحيح آن را فرانگرفته ايد ، دليل هرچه كه باشد با شناخت ويژگي هاي يك تلوزيون خوب – از قبيل قيمت ، اندازه ، امكانات ويژه و متمايز كننده ، معايب و … – مي توانستيد بهترين گزينه را انتخاب كنيد . مثال فوق در مورد تلوزيون بيان شد ، ولي بديهيست براي انتخاب هر پديدهاي كه داراي گزينه ها و آلترنيتيوهاي فراوانيست اين كشمكش همواره وجود دارد . كفسابي ساختمان نيز از اين قاعده مستثني نيست ؛ زمانيكه شما قصد كفسابي ساختمان خود را داريد و به صفحات وب و نيازمندي هاي يك روزنامه مراجعه مي كنيد ، با ليست بلند بالايي از مجموعه هاي كفسابي روبرو مي شويد كه به ظاهر همگي يك كار را انجام مي دهند ، اما نياز به يادآوريست كه اين فقط ظاهر تبليغات مي باشد . اين تفكر همانند يكسان دانستن همه تلوزيون ها بواسطه نشان دادن برنامه اي يكسان است ، اما آيا همه تلوزيون ها يك كار را با يك كيفيت انجام ميدهند ! كفسابي به عنوان عملي خدماتي از كيفيت هاي مختلفي برخوردار است كه ميزان تجربه كفساب ، دستگاه هاي كفسابي وي ، مواد مصرفي ، قيمت و زمان انجام كار خروجي آن موثر مي باشد .  در كنار مهارت بالاي اپراتور ، بهره گيري از دستگاه كفسابي قدرتمند نيز عاملي تاثير گذار در كيفيت خروجي كار مي باشد . اين دستگاه ها كه معمولا در 2 نوع تكفاز و 3 فاز يافت مي شوند ، هريك براي محيط هاي مختص به خود مناسبند . دستگاه هاي تكفاز به دليل كار كردن با برق شهري ، مناسب اماكني هستند كه فاقد آسانسور باشند ( آسانسور يك ساختمان بر 3 فاز بودن برق آن دلالت دارد ) ، از اين روي در همه جا قابل استفاده هستند ولي قيمتي بيشتر از دستگاه هاي 3 فاز دارند ، از سوي ديگر دستگاه هاي كفسابي 3 فاز داراي قدرت بيشتري بوده و محصولي به مراتب با كيفيت تر ارائه مي دهد . از ديگر وجوه تمايز يك كفسابي خوب با ديگر همتايان خود ، مي توان به كيفيت كار در پله ها ، گوشه هاي سطح و حاشيه ديوارها اشاره كرد ، چراكه محل هاي نامبرده ظرافت و مهارت بيشتري را براي كفسابي ميطلبند و تميزي كار در اين نقاط گواهي بر توانايي كفساب مي باشد .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۲:۴۱ توسط:ادمين موضوع:

تصاوير كفسابي

 

براي مجموعه هايي كه داراي خدماتي با خروجي ملموس هستند و يا كالايي عرضه مي كنند ، همواره امكان نمايش نتيجه فعاليت هايشان ممكن نيست . به عنوان مثال در صورتي كه مجموعه اي بر روي ساخت يك توربين و يا پروژه اي نظامي كار مي كند ، امكان جابجايي محصول خود و نمايش آن در انظار عمومي را ندارد . از سوي ديگر ممكن است محل انجام اين پروژه بر روي سايتي مستقر شده باشد و نتوان آن را حمل كرد ( مانند احداث يك ساختمان ) . در چنين مواقعي ، مجموعه فوق براي تبليغ كار خود و معرفي آن به متقاضيان جديد ، 2 راه اصلي پيش روي خود دارد . اول اينكه متقاضي را به محل مورد نظر برده تا از نزديك كار را ملاحظه كند كه عملا در مواقعي نشدنيست ( بطور مثال براي نمايش فضاي داخلي خانه اي كه قبلا توسط اين مجموعه ساخته شده است ، متقاضيان را به داخل منزل مالك جديد آن ببرند) و راه حل دوم نيز استفاده از تصاوير مي باشد . تصاويري كه از جاي جاي محيط مورد نظر گرفته شده و به عنوان آرشيوي قدرتمند نگهداري مي گردد . امروزه با توجه به گسترش استفاده از گوشي هاي هوشمند تلفن همراه و همچنين توليد دوربين هايي با كيفيت و ارزان ، عكس برداري به امري روزمره و عادي تبديل شده است . مشاغل گوناگون نيز در كنار عكس و تصويربرداري از فعاليت هاي خود و همچنين ياري گرفتن از رسانه هاي ارتباطي و اجتماعي ، به انتشار اين تصاوير و تبليغات دست مي زنند . با جمع بندي مطالب فوق به اين نتيجه مي رسيم كه كفسابي نيز به عنوان امري خدماتي كه امكان جابجايي پروژه هاي و نمايش آن به همگان موجود نمي باشد ، از متد استفاده از تصاوير استفاده مي كند . تصاوير كفسابي ، مي توانند روند انجام كار را از ابتدا تا انتها نشان دهند . در اين تصاوير ، عكس سطح مورد نظر پيش از انجام كار ثبت مي گردد . در هر مرحله و حين انجام كار نيز اين عمل صورت مي پذيرد و پس از اتمام كار نيز تصاويري گرفته مي شود . حسن اين كار علاوه بر امكان نمايش كيفيت و كميت كار به مشتريان جديد و همچنين ارسال به راه هاي دور ، امكان نمايش آن به كارفرماي محل مورد نظر نيز مي باشد . در اين حالت ، شخص مذكور با مشاهده و مقايسه تصاوير كفسابي ، مي تواند سطح پيشين و فعلي را با يكديگر مقايسه كرده و به ميزان تغييرات پي ببرد . تصاوير كفسابي كه كلكسيوني از زحمات چند ساله يك مجموعه كفسابي مي باشد ، از سوي ديگر به افرادي كه قصد ترميم و تغيير سطوح بناي خود را دارند نيز كمك مي كند تا مواد متناسب با محيطشان انتخاب نمايند . در پايان لازم به ذكر است كه كيفيت تصاوير كفسابي نيز تاثير فراواني در گيرايي آن دارد ؛ بدون شك تصويري با كيفيت و هنرمندانه از كفسابي كه بازتابي از انوار و تلالو سطوح را نشان مي دهد ، هر بيننده اي را مشتاق به انجام كار مي كند تا اينكه عكسي بدون ظرافت و زاويه اي بد گرفته و نمايش داده شود  .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۲:۰۶ توسط:ادمين موضوع:

درباره خدمات كفسابي در تهران

 

در طول تاريخ ، همواره بسياري از مشاغل بواسطه وجود عاملي ديگر شكل گرفته اند و با افول آن از ميان رفته اند . به عنوان مثال ، در قرون گذشته كه چهارپاياني نظير اسب وسيله نقليه عموم مردم بوده اند ، شغل هايي مانند فروش علوفه ، نعل بندي ، كالسكه و درشكه سازي ، اصطبل سازي و مشاغلي مرتبط با آن نيز رواج داشته اند . با گذشت زمان و اختراع اتومبيل ، به نوعي زنگ خطر براي چنين مشاغلي به صدا در آمد تا اينكه با توليد انبوه خودرو ، مشاغل فوق به كلي به فراموشي سپرده شده و از بين رفتند . از سوي ديگر ، با روي كار آمدن خودرو ، مشاغل ديگري مانند مكانيكي عمومي خودرو ، اپراتوري پمپ بنزين ، باتري سازي و خدمات برق رساني ، لاستيك فروشي و … متولد شدند كه هريك رابطه اي تنگاتنگ با استفاده از يك خودرو داشته و عمرشان نيز به عمر خورو و ادامه استفاده از خودروهاي فعلي وابسته است ، كمااينكه روزي با روي كار آمدن وسايل نقليه جديدتر ، اين مشاغل نيز به فراموشي سپرده مي شوند . اين مقدمه به اين دليل براي معرفي خدمات كفسابي در تهران بيان شد كه در سال هاي گذشته نيز كفسابي و ساير خدمات مربوط به آن كاربرد فراواني نداشت ، اما امروزه به دليل ساخت و سازهاي فراوان در تهران ( و ديگر شهرها ) نقش آن پر رنگ شده است . يكي از خدمات جانبي كفسابي ، نماشويي مي باشد ؛ امروزه با وجود و احداث ساختمان هاي بلند با نماهايي شيشه اي ، عدم استفاده از كفسابي و نماشويي غير ممكن به نظر مي رسد . نمايي كه در طول يك سال برف ، باران ، گرد و غبار ، آلاينده هاي موجود در هواي تهران و نور خورشيد را روي خود ديده است ، به هيچ عنوان زيبايي روز اول خود را ندارد ، به همين دليل نياز مبرم به زدودن اين عوامل و بازيابي ماهيت اصلي خود را دارد . نماشويي به عنوان يكي از خدمات مراكز كفسابي ، به مجموعه اعمالي اتلاق مي شود كه به تميزي نمايي بيروني يك ساختمان منتج مي گردد . بدون در نظر گرفتن رنگ آميزي كه يكي از شيوه هاي تزئين بناهاي فلزي مي باشد ، نظافت با كمك يك دستمال و آب پاش ، يك ابر ، طي و سطل ، واتر جت ، سند بلاست و رزين كاري ، همگي از ابزارهاي نماشويي محسوب مي شوند كه هريك به فراخور محل مورد نظر استفاده مي گردند . از ديگر آلاينده هاي نماي ساختمان مي توان به افت ها ، فضولات پرندگان با قدرت اسيدي ، چربي ها و مواد شيميايي  برچسب هاي تبليغاتي اشاره كرد كه در اماكن عمومي مانند بيمارستان ها ، ادارات دولتي ، شركت هاي خصوصي و … تاثير منفي تري دارند . در نماشويي به روش معلق كه مجموعه هاي كفسابي ارائه مي دهند ، وجود افراد زبده و مسلط كه عمدتا در امر صخره نوردي ماهرند ، نما با هزينه و دقت كمتري تميز مي شوند ، در حالي كه در روش هاي نوين تر ، با حفظ موازين امنيتي بيشتر ، آسانسوري در بالاترين طبقه قرار گرفته و با تميز شدن نماي هر طبقه ، اپراتورها به طبقه پايين تر مي روند .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۱:۴۰ توسط:ادمين موضوع:

خدمات كفسابي

 

در محيط پيرامون ما ، همه انسان ها فراواني مشغول به كار و درآمدزايي مي باشند . هريك از آن ها با فعاليت در كسوتي مشخص و پستي معين در پي توليد يك محصول ، ارائه يك خدمت ، خريد و فروش يك كالا و … مي باشند . بسياري از اين اشخاص ، همواره در يك چارچوب خاص فعاليت كرده و تنوع زيادي در كارهاي روزمره آن ها وجود ندارد ، تخصصشان در يك حرفه بوده و تنها انتظار موجود از آنان نيز انجام همان وظايف محول شده به آن ها مي باشد . كارمندان بانك و ساير ادارات ، رانندگان تاكسي ، معلمان و ده ها شغل ديگر كه همگي داراي مشاغل محترم و مهمي نيز مي باشند از اين دسته اند ؛ مشاغلي كه داراي ساختار مشخصي بوده و بدون در نظر گرفتن رويداد هاي غير معمول ، به انجام يك برنامه يكسان و هميشگي ختم مي شوند . در مواقعي نيز اشخاص و مجموعه هايي وجود دارند كه وظايف روزمره آن ها داراي گستره وسيع تري نسبت به مشاغل بالا هستند . كفسابي به عنوان حرفه اي خدماتي ، يكي از همين مجموعه ها مي باشد . خدمات مجموعه هاي كفسابي ، علاوه بر كفسابي و سنگسابي كه خود داراي زيرمجموعه هاي فراواني مي باشد ، نماشوئي ساختمان را نيز در بر مي گيرد كه داراي متد ، ابزار و نيازمندي هاي كاملا مجزا از كفسابي مي باشد . همانطور كه اشاره شد ، كفسابي داراي زيرشاخه هاي فراوانيست كه از مهمترين آن ها مي توان به ساب پله ها و پاگردها ، سابيدن آسانسور ، ساب پاركينگ و محيط داخلي يك واحد آپارتمان مانند آشپزخانه ، اتاق ها و ساير اماكن آن ، ساب ايتاليايي ، سنگ سابي ، ترميم ، تزئين و مقاوم سازي سطوح سنگي ، بتني ، سراميكي و پاركتي اشاره كرد . در نگاه اول و در نظر افراد غير آشنا با اين اعمال ، تمامي اين اقدامات يكسان بوده و تفاوت چنداني ندارند اما در حقيقت ، هريك از اين كارها به كمك ابزار و دستگاه ها ، سطح توانايي و دانش و گاها توسط افراد مختلف از يك مجموعه انجام مي پذيرد . از سوي ديگر ، در نماشويي نيز روش هاي متعددي براي انجام يك كار وجود دارد ، به عنوان مثال با توجه به جنس بناي يك سازه ، ارتفاع آن ، محل قرار گيري ساختمان و ميزان هزينه هاي آن از روش هاي گوناگوني استفاده مي شود . استفاده از بالابر برقي ، داربست و يا طناب از مهمترين اين روش ها مي باشد . قيمت انجام و بهره بردن از اين خدمات يكي از مهمترين ترين فاكتورهاي انجام ، عدم انجام و يا تعيين نوع آن توسط كارفرمايان مي باشد . به عنوان مثال پس از انجام كفسابي اوليه ، پياده سازي ساب ايتاليايي كه به آينه اي شده سطح ختم مي شود عملي مستحبي محسوب مي شود ، به اين معني كه در صورت پياده سازي آن ، نمايي فوق العاده از سطح حاصل مي شود و در صورت عدم استفاده از آن ، سطح زيبايي خود را دارد و فقط به حداكثر زيبايي نرسيده است ، در چنين مواقعي ، قيمت انجام اين خدمات مي باشد كه كارفرما را به ادامه كار ترغيب كرده و يا وي را باز مي دارد . قيمت كفسابي قيمتي مدون نمي باشد ، به عبارت ديگر مانند يك كالا نمي توان بهايي براي آن تعيين كرد ، چراكه در خدمات ، عوامل متعددي دخيلند و در كفسابي نيز متراژ يك بنا ، جنس سطح آن ، ميزان صافي مورد نياز و عواملي از اين دست مي باشند .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي

 


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۱:۱۱ توسط:ادمين موضوع:

كفسابي پاركت

براي پوشش كف هر بنا گزينه هاي فراواني وجود دارد كه با توجه به سليقه كارفرما ، محيط كاربري و ميزان بودجه تخصيص يافته بهترين آن انتخاب مي شود . محدوديت هاي فوق تاثير چشم گيري روي يكديگر و تصميم نهايي مي گذارند ؛ به عنوان مثال شخصي كه مالك يك رستوران است ، با وجود وسواس فراوان در حفظ زيبايي ، نمي تواند كف آشپزخانه رستوران خود را با مواد حساس به رطوبت فرش نمايد ، چرا كه اين محيط همواره در معرض رطوبت و خيسي قرار داشته و پس از مدتي خسارت هاي فراواني را به مجموعه وارد مي كند يا در مثالي ديگر ، شخصي كه قصد ترميم كف منزل خود را دارد ، نمي تواند انتظار مقاومت بتن ، زيبايي مرمر و قيمت موزائيك را داشته باشد ، لذا تصميم نهايي تابعي از محدوديات فوق مي باشد . در همين راستا ، يكي از محبوب ترين كفپوش هاي امروزي پاركت مي باشد . در تعريفي ساده ، پاركت به تكيه چوب هايي گفته مي شود كه پازل گونه كنار هم چيده مي شوند و طرحي كلي را به وجود مي آورند . با اينكه اين طرح ها مي توانند طرح هاي پيچيده هندسي و در ابعاد گوناگون نيز باشند ، اما مرسوم ترين حالت چينش آن در كشورمان ساختارهاي مربعي عمود بر يكديگر مي باشد . همانطور كه اشاره شد ، ماده اوليه پاركت چوب طبيعي مي باشد و پس از شكل گيري و نصب نيز خواص چوب را در خود دارد كه از مهمترين ويژگي هاي آن در قالب پاركت مي توان به زيبايي فراوان آن ، مقاومت ( عايق ) در برابر سرما ، گرما و آلودگي صوتي  ، وزن سبك ، قيمت مناسب و خاصيت ارتجاعي بيشتر نسبت به مواد ديگر اشاره كرد . بدون شك محيطي را به ياد نمي آوريم كه كف آن پاركت شده باشد ، اما فضاي جانبي آن فاقد روح و زيبايي باشد . اين يكي از مهمترين ويژگي هاي پاركت است كه علاوه بر تاثير پذيري بالا از محيط ، روح خود را نيز در آن ميدمد ، در نتيجه زيبايي بوجود آمده در چنين محيطي  وامدار سطح زيرين خود مي باشد . با توجه به اين توضيحات پاركت كفپوشي بي رقيب مي باشد ، اما در مواقعي كاربران خود را به چالشي اساسي مي كشد و آن چيزي بجز ورم در برابر رطوبت نيست . شايد بزرگترين مشكل پاركت همين «باد كردن» آن در اثر نفوذ آب باشد . در مواقعي نيز ديده شده است كه در اثر فرسايش لايه هاي رويي آن ، خط و خش فراواني روي آن افتاده است كه از زيبايي آن مي كاهد . در صورت بروز مشكلات فوق ، بهترين اقدام انجام و اعمال كفسابي مي باشد . كفسابي يا سابيدن سطوح به كمك دستگاه هاي پيشرفته كفسابي سبب مي شود تا سطح مورد نظر ، ساختار يكنواخت خود را بازيابي كند . از بين رفتن خطوط ، پر شدن فواصل بين قطعات چوبي ، يكسان شدن ارتفاع آن ها و مسطح شدن ناهمواري ها از مهمترين فوايد كفسابي پاركت مي باشد . از سويي ديگر ، در مواردي هم كه پاركت تازه نصب شده و هنوز به بهره برداري نرسيده است ، كفسابي آن جزء لاينفك استفاده از آن مي باشد ، چرا كه پس از كفسابي است كه لاك ها ، رنگ و روغن هاي پوششي براي جلاي بهتر آن به مجموعه اضافه مي گردد . در پايان لازم به تاكيد است كه كفسابي بسان اهداي عمر دوباره به پاركت مي باشد  و با انجام اين عمل ، پاركت طراوت روز اول خود را بدست مي آورد .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۰:۳۹ توسط:ادمين موضوع:

كفسابي تهران

امروزه تهران ، كلانشهري با جمعيت در حدود 9 ميليون نفر ، از چهار جهت جغرافيايي در حال گسترش مي باشد ؛ گسترشي كه بواسطه ساخت شهرك هاي كوچك بزرگ و ساختمان هاي كوتاه و بلند ميسر گشته است . در ساليان نچندان دور ، سبك معماري تهران با نماي كنوني آن تفاوت بسياري داشت . قريب به 4 دهه پيش ، عموم ساختمان هاي اين شهر يك و يا دو طبقه بوده و با داشتن حياطي بزرگ ، سبكي سنتي و همخوان با روحيات ايرانيان داشته است . با گذشت زمان و افزايش جمعيت كه معلول زاد و ولد و همچنين مهاجرت به اين شهر بوده است ، ساختمان هاي موجود توانايي جاي دهي و ظرفيت لازم براي اسكان جمعيت مهمان را نداشتند ، لذا جاي خود را به ساختمان هاي بلند تري دادند . به دليل مسائل گوناگون از قبيل قيمت زياد و عدم وجود مواد اوليه براي ساخت و يا امكان واردات تجهيزات آسانسور ، استفاده از اين وسيله در ساخت و سازها طرفدار زيادي نداشت و احداث ساختماني 4 يا 5 طبقه بدون آسانسور امري دور از ذهن نبود . با گذشت زمان و ورود به دهه اخير ، با فراهم شدن امكانات ساخت و واردات اين تجهيزات ، افزايش طبقات ساختمان هاي احداثي و جمعيت ساكن در هريك ، بازنگري قوانين شهرسازي توسط دست اندركاران و صدالبته بوجود آمدن تقاضا نزد كاربران ، آسانسور به يكي از اجزاي اصلي ساختمان هاي نوساز تبديل گشت . با توجه به اين سير تغييرات ، هنوز بناهاي بسياري وجود دارند كه تنها راه ارتباطي بين طبقات آن ها راه پله مي باشد و همه روزه افراد پرشماري از آن استفاده مي كنند . راه پله ساختمان يكي از مصاديق قسمت مشاع (خاك بخش نشده ) مي باشد ، از اين روي با آمد و شد هاي فراوان در طول زمان ، حجم زيادي از آلودگي را در خود جاي داده و يكي از ناقل هاي اصلي بيماري در شهر مي باشد . از سوي ديگر اين محل در معرض ضربه ، فشار و خراش هاي فراوان نيز مي باشد كه با گذشت زمان نمايي نچندان مطلوب به خود مي گيرد . با گسترش اين مشكلات ، راه حل هاي جديدي نيز به وجود آمده اند كه از مهمترين آن ها مي توان به كفسابي اشاره كرد . كفسابي به دلايل متعددي انجام مي پذيرد ، به عنوان مثال در ساختمان هاي نو ساز براي پرداخت سطوح ، يكسان سازي آن و از بين بردن ترك هاي احتمالي ، افزايش مقاومت سنگ ، پركردن فضاهاي خالي و درخشش سطح آن از كفسابي استفاده مي گردد ،  اما در ساختمان هاي قديمي تر ، عواملي همچون زدودن آلودگي ها و همچنين زمينه سازي براي لايه گذاري ، بيشتر خودنمايي مي كنند . كفسابي در تهران سبب مي شود تا لكه هاي رنگ ، روغن و چربي ، دوده ، گرد و خاگ ، شكستگي ها ، ناهمواري ها و ناخنك هاي سطح زمين از بين بروند و اين سطوح به تميزي روز اولشان شوند ؛ از سوي ديگر ، نياز به ارتقاء امكانات يك ساختمان همواره حس مي شود ، اقدامي كه در شهرهاي مدرن دنيا بسيار رايج است ، به عبارت ديگر ، به جاي تخريب يك ساختمان و جايگزيني آن با ساختماني ديگر ، با حفظ مبلغي قابل توجه اقدام به ترميم آن كرده و از بنايي به روز بهره مي برند . يكي از مصاديق اين نو سازي ترميم سطوح مي باشد كه به سليقه كارفرما با متريالي همچون سنگ ، پاركت ، لمينت كف و … پوشانده مي شود . كفسابي سبب مي شود تا بناي مورد نظر براي پذيرش اين تغييرات آماده شده و مواد جديد به راحتي روي آن نقش ببندند .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۰:۱۳ توسط:ادمين موضوع:

شركت كفسابي

 

 

با توجه به متن كتاب قانون تجارت ، شركت به چارچوبي اتلاق مي شود كه در آن ، دو يا چند نفر ، تحت يك قانون مدون و معلوم ، به انجام فعاليت هايي تجاري مشغول باشند .  شركت – همانطور كه از نامش پيداست – هم خانواده كلماتي همچون شريك و شراكت است و نفس آن به حضور چند نفر و همكاري در راستاي دستيابي به يك هدف دلالت دارد ، از اين روست كه شركت تك عضوي وجود ندارد . شركت هاي موجود در كشورمان ، مطابق نص كتاب فوق به 7 دسته اصلي تقسيم مي شوند ، ولي از رايج ترين آن ها مي توان به شركت هاي مسئوليت محدود ، سهامي و تعاوني اشاره كرد . تاسيس يك شركت و فعاليت در قالب آن محاسن فراواني دارد ، يكي از مهمترين اين محاسن ، جمع شدن سرمايه هاي خرد توسط افراد مختلف و بهره مندي از توانايي هاي هريك از شركا مي باشد . از ديگر مزاياي تشكيل يك شركت در هر حيطه مي توان به  تبديل شدن شخصيتي حقيقي به حقوقي اشاره كرد . شخصيت حقيقي ، در واقع وجود هر شخص بدون در نظر گرفتن پست و جايگاه وي و با توجه به مشخصات فردي اوست كه در ثبت احوال ضبط و نگهداري مي شود ، در حالي كه شخصيت حقوقي وي ، در مورد جايگاه ، شغل و ماهيت شركت فرد مذكور تعريف شده و در اداره ثبت شركت ها تعريف مي شود . در مواقعي شركت در يك مناقصه ، مزايده و يا همكاري با مجموعه اي ديگر ، فقط و فقط براي اشخاص حقوقي امكان پذير مي باشد ؛ به عنوان مثال برخي از ارگان هاي دولتي ، كار خود را به اشخاص حقوقي برون سپاري مي كنند . وجود چنين جايگاهي سبب مي شود تا كارفرما و يا مشتري احتمالي ، طرف قرارداد خود را مجموعه اي با ساختاري استوار ، اسنادي معتبر و جايگاهي مشخص دانسته و با طيب خاطر به همكاري بپردازند . به بياني ديگر ، زمانيكه فردي قصد بهره برداري از يك خدمت – مانند كفسابي – را داشته باشد ، در مواقعي كه با شركتي ثبت شده و معتبر در اين زمينه همكاري مي كند ، احساس آرامش بيشتري نسبت به زمانيكه با يك فرد حقيقي همكاري مي كند ، دارد كه مهمترين دليل آن را مي توان دلگرمي حاصل از اعتبار پيمانكار دانست . علاوه بر اين ، شركت هاي كفسابي معتبر ، با داشتن اعضاي و ماشين آلات و همچنين قدرت مالي بيشتر ، توانايي ارائه خدمات كفسابي به نحوي احسن در سراسر كشور را داشته و در كنار سرعت بالا در شروع و اتمام كار ، خدمات بيشتري همچون نماشويي و سنگسابي با كادر مجرب را نيز ارائه مي دهند . در امور خدماتي ، وجود مجموعه اي پايدار ، در دسترس و از همه مهتر  معتبر ، سبب مي شود تا مشتريان بالقوه ، همواره گزينه اي را براي انجام كار مورد نظرشان داشته باشند . به عنوان مثال ، يك شركت كفسابي معتبر با تكيه بر توانايي هاي خود ، مي تواند به همكاري بلند مدت با ديگر شركت هاي ساختمان سازي اميدوار باشد كه با توجه به شرايط پيش روي ، براي هردوي آن ها موقعيت برنده – برنده پيش مي آيد .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۹:۴۶ توسط:ادمين موضوع:

فيلم كفسابي

 

در قرن حاضر ، به دليل پيشرفت افسار گسيخته علم و اختراع وسايل و نرم افزار هاي ارتباط جمعي ، روابط انساني وارد دوره جديدي شده است . انفجار اطلاعاتي كه بواسطه وجود اينترنت در سراسر دنيا بوجود آمده است ، سبب شده است تا در كسري از ثانيه ، اتفاقات شهر و غرب عالم به يكديگر مخابره شده و بدون جا افتادن جزئيات ، به سمع و نظر مردمان جهان برسد . بدون در نظر گرفتن معايب متعدد اين پديده ، مي توان ادعا داشت كه اينگونه روابط مزاياي زيادي نيز داشته است كه يكي از مهمترين آن ها ارتباطات از طريق «مالتي مديا» ست . ثبت ، ضبط و انتشار وقايع روزانه در قالب فيلم و عكس ، توانسته است جاي خود را در تمامي كشورها ، نزد تمام اقشار ، فرهنگ ها و اديان باز كند و به قسمتي لاينفك از زندگي آن ها تبديل شود . بالطبع تبليغات نيز به عنوان يكي از بزرگترين صنايع قرن بيست و يكم از اين قاعده مستثني نيست و شاهد آن هستيم كه روزانه هزاران فيلم و پوستر تبليغاتي ساخته و منتشر مي گردد . در جامعه اي كه وسايل متعددي از قبيل كامپيوتر شخصي ، تلفن همراه ، ساعت ، تلوزيون و … قابليت اتصال به اينترنت – اين اقيانوس بي پايان – را دارند ، شيوع تبليغات و ارائه محصولات امري دور از ذهن نمي باشد . همه مشاغل خدماتي براي اشاعه و معرفي توانايي هاي خود نيازمند تبليغ هستند . كفسابي زعفراني نيز به عنوان يكي از اين مجموعه ها ، مفتخر است تا با ارائه فيلم هاي كفسابي از جديد ترين متدهاي روز كفسابي ، معرفي دستگاه هاي كفسابي ، معرفي روش هاي خلاقانه سنگسابي و نماشويي ، نمايش تفاوت كار قبل و بعد از كفسابي و عرضه نمونه كارهاي خود ، به معرفي توانمندي هاي خود پرداخته و قدمي مثبت در جهت معرفي خدمات كفسابي به مخاطبين خود بردارد .

نماشويي

سنگسابي

كفسابي

كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۹:۱۸ توسط:ادمين موضوع: